Libra feat. Candle

Louie säger att jag är inaktiv på min blogg.. det är bullshit :@
Sitter och är svinigt sjuk.
Asså på riktigt har typ aids och cancer och typ galet mycket förkylning i en enda röra. Ej kul, mais non.
Lyssnar på Libra feat. Candle seriöst den är skitbra, vad snackar Lova om?
Den är en mumsig låt ja o ja... fast bara första halvan haha :/
Jaja. Life goes on.. eller ska jag säga life coughs on, för så är det för mig.
Kom på att jag vill gifta mig med Jason Stackhouse nu på momangen. Seriöst charming_dude_alltid_ja...! Okej tappar greppet igen men jag ville bara uppdatera alla på mitt liv.
Eller det som ska föreställa mitt liv som just nu faktiskt bara är en snorig gegga.

Ieeuuuwww. Är det bara jag som inte kommer in på Kissies.se? XD

Kommentarer
Postat av: Asiat

Men krya på dig tjejen :D

2009-09-17 @ 17:37:27
Postat av: Anonym

NEJ DET ÄR ANDRA HALVAN SOM ÄR BRA :@ ig till dig.

haha den skulle vara bra om den hade lite BAAAS

PUMP THAT BASS

saknar dig unge 8(

2009-09-20 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0