This isn't a date. Nobody's trying to feel me up!

Hej galningar.
Spenderade eftermiddagen på stan med Tua... var underbart som vanligt, så glad att jag har henne ;)
Shoppade lite HAHA en ny sjal och armvärmare och mysiga skor... eller typ converse men ändå.
Imorn ska jag till skolan som valigt, så jävla stendött jag döööööör. Shit pommes.
Sara är typ arg på mig för att jag itne kan sluta säga så.. boho! :(
Livet är så jävla segt. Vill ha en hund seriöst måste skaffa en hund innan jag dör.
Så majsiga huhuhu pusklsjaföa vill ha ja tack hund komsi
Finns en jävla massa annat jag vill ha nu men haha först och främst en mysig hund
Och sen alla trueblood seriöst älskar trueblood mer än livet omg det är typ snuskigt bra
fast dom pippar som kaniner hela tiden men hahah det skiter jag i.

Seriöst... Ryan Kwanten är så jäääävla snygg hoppar livet.. Charmigaste och sexigaste på jorden typ.
HAHA DÖR Så jävla snygg. Totally doable. Nom nom vill äta honom<3

Chaplin ? säger:
BRB måste springa som run ron
tove säger:
OKI RUN HENRIC RON HENRHSÖSD
Chaplin ? säger:
OMFG jag klarade mig
det var tur :c bara tur annars kommer kungen
tove säger:
gälet!! vad klarade du dig från? knugen?
Chaplin ? säger:
ARAGORN KOMMER HEJA GONDOR HAN HAR BLOD ISTÄLLET FÖR KLÄDER HAN BLIR JÄVLIGT OND I LÄDER, GÖM DIG GÖM DIG NU MED DESAMMA!
tove säger:
fäktar ner
orken med *******
HAHAHAHAHAHA dör
orken
tråkig humor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0