imma fuckem bitches in the easssss

They're taking the hobbits to isengard är typ den bästa remixen som någonsin gjorts.
Börjar typ gråta av skratt varje gång jag hör den så jävla bra... lite som glass skin...HAHAH.
Nemen seriöst, jag älskar LOTRfilmerna... så bra. Kan typ citera första och sista hahaha har sett dom tusen gånger..
Så himla cpbra seriöst Merry och Pippin bäst ever... typ jag och Toni på pricken lol.
Dör... Men japp nu ska jag gå och ta på mig kläder hade jag tänkt för jag ska träffa Natta senare HOHO
KUL! Japp saknar Toni. Stört mycket. Typ mitt allt HAHA vad töntig jag är nu drara jag och klär på mig hej svejs.




Brokeback mountain, where bluebirds sing and there's a whisky spring.

Ps. har skrivigt ... ungevfär 3895275 gånger hahah vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: toni!!

bajset på oss<3

2009-09-07 @ 17:44:34
URL: http://gaylien.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med dig om Isengard-remixen! Vad jag skrattade åt videon i början. Jag tycker att Merry och Pippin är så roliga i filmerna :)

Ta hand om dig!

2009-09-30 @ 19:15:11
URL: http://hannabard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0