Idag.... aaaahahah.

When it's time to live and let die
And you can't get another try
Something inside the heart has died
You're in ruins.

Har sovit hos pappa i helgen, shiiiit vad länge sen. Det har funkat hur bra som helst förutom smärre brist på mat men det var ingen fara. Och tack farfar för pengarna XD.
Vill kolla på brokeback mountain, istället sitter jag här och lyssnar på Moi dix Mois.
Faaaaiiiööööfkläa. Och jag luktar asmycket parfym kan typ inte andas för jag råkade spruta parfym i ansiktet på mig själv.
Bättre än så blir det inte. Kan det inte komma hit folk och majsa lite med mig :c
AAhAha jag har skittråkigt har suttigt framför datorn hela dagen
har fan svinont i huvudet
Ska gå och laga mat eller något snart... Om det finns någorn. Tror att det finns lite pasta iaf..
Gott med pasta utan någonting på (Y)!
Borde cykla hem till mamma nu, tror det finns mat där. (orkar inte, så stört seeegt)
SO LONG.

Och jag har fått nya glasögon. Laddar nog upp något på bilddagboken senare. Puss puss klata takar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0